اهم اخبار:

هم اکنون اواخر ترم و اواسط میان ترم ها هستیم. اینجا هوا بسیار سرد است!

چولگی هستم٬ اینجا اصفهان است. صدایه ما را از دانشکده آمار می شنوید.

مهمترین اخبار های آینده:

از این به بعد تصمیم بر آن گرفتیم که تاریخ امتحان ها رو هم اینجا اعلام کنیم. نه که بعضی ها حافظشون....

منتظر تغیرات جدید ما باشید!

انجمن آمارگیران جوان! 

امتحان اقتصاد شنبه دیگه ۴اردیبهشت یادتون نره آقایه....


« خلقت ما از ازل یک خلقت ناجور بود / من که خود راضی به این خلقت نبودم، زور بود »

میرزاده عشقی
وصلت ما از ازل یک وصلت ناجور بود(طنز)

وصلت ما از ازل یک وصلت ناجور بود

من که خود راضی به این وصلت نبودم زور بود

درس و دانشگاه بالکل بی بخارم کرده بود

بس که بودم سر به زیر و در غذا کافور بود

رخت دامادی پدر با زور کرد اندر تنم

گفت باید زن بگیری تو و این دستور بود

چند باری خواستگاری رفته بودم بد نبود

میوه می خوردیم و کلا سور و ساتم جور بود

این یکی گیسو کمند و آن یکی بینی بلند!

این یکی چشم آبی و آن دیگری مو بور بود

سومی هم دو برادر داشت هر جفتش خفن

اولی خرفهم بود و دومی خرزور بود

خانواده گرچه یک اصل مهم در زندگی است

انتخاب اولم باباش مرده شور بود

کیس خوبی بود شخصا، صورتا، فهما، فقط

هشتصد تا سکه مهر خانم مزبور بود

با خودم گفتم که کی داده ... گرفته، بی خیال

حیف از شانس بدم دامادشان مامور بود!

این غزل را توی زندان من سرودم، یک نفس

شاهدم ناصر سه کله یا کرم وافور بود...

زن اخ است و مایه درد و بلا با این وجود

می گرفتم یک زن دیگر اگر مقدور بود

عید آمد و عید آمد، یاری که رمید آمد!

عیدانه فراوان شد، تا باد چنین بادا!

می دونید که در این بیت منظور از یاری که رمید همون پول است، که اون یاره خوش خط و خال چرا این چنین می رمد از جیب ما، خدا داند؟!!

اما میبینیم که عیدانه فراوان شد!

خدا خیر بده به همه اقوام که فراوونش کردن، وگرنه تو این وضع بی پولی چه می کردیم؟

اما...

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟

بی وفا حالا که درماندیمو بی پولیم چرا؟

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ بسوزه کمره بی پولی!

قبلنا، به عشق گیر میدادند اما الآن عشق بی چاره هم در بنده پوله!

بسوزه کمره بی پولی!

آدم بمیره اما بی پول نباشه، البته امروزه که دیگه مردن هم صرف نمیکنه!

البته بماند که همه ما خوشه 3 به بالا بودیم، اما برا مردن فکر کنم باید عضو خوشه (اِن به توان پول) باشیم تا بتونیم بمیریم!

اصلا می دونید که قراره از این پس بانک ها وام مرگ هم بدند؟

حالا ما که اول جوونیم، وامه مرگ به دردمون نمی خوره اما وامه کمک نمره بی نهایت نیازه!!!

عید تموم شد و من یه کلمه درس این ور اون ور نکردم.

تازه فکر کنید اساتید تو این سال کار مضاعف از ما چه توقعاتی که ندارند؟!!!

دوستان که در جریانند که 22 ماتریس داریم متأسفانه؟

به هر حال دوستان بیاید یه کاری کنید و ماتریس را عقب بندازیم؟ وگرنه:

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ بسوزه کمره بی نمره ای که فک و فامیل هم نمی تونند جبرانش کنند!

(چه ربطی داشت حرفام بهم هم خدا داند!)