خبر گذاری ایسنا ارائه می کند: 

 


بدون شرح:
بابا refresh...
می بینم که بچه های کلاس freresh شدند و در کلاس اقتصاد خود را تاILETS TOFELپیش رفتوده اند و می گویند.
استاد کلاس را FRESH کنید.
نه استاد FERESH بده.
یه کم هم GHERESH بده.
آهان REFRESH....
حالا REGHRESH بده.
یعنی باز REGHERSH بده.
خودمونیما خوبه بدون شرح بود، با شرح بود چی می شد. 

 (راسیییییییییی بیاید همه با هم رو هم پول بذاریم و واسه استاد عزیز مشرف جوادی گرام که زیاد ازش حرف به میان اومده، یه ماهوت پاک کن همراه بخریم. امروزم که دیدید هی از کادو حرف می زد بنده خدا...)  

راستی به امتحان رسیدی آقایه...؟ 

انگار یه دوساتون نرسیدا.

نظرات 6 + ارسال نظر
اصفهانوب سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 ب.ظ http://www.esfahanweb.com

سلام دوست من ؛ [لبخند]
مطلب بسار مفید و جالبی بود ، من که خیلی استفاده کردم .
من کارم طراحی و میزبانی وب هستش .
اگه یه روز خواستی وبلاگت رو تبدیل به سایت کنی حتما باهام تماس بگیر ؛
میتونم با بهترین قالب ها و سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس وبلاگت رو به یک سایت کامل تبدیل کنم .

اصفهان وب ؛
ارائه دهنده ارزانترین خدمات میزبانی وب با بهترین سرعت و کیفیت .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ب.ظ

انجمن سوتی گیران جوان...
انجمن آمارگیران جوان...
و حالا خبرگذاری....باید از اول این کار رو می کردین...
حالا خداییش اگه این کلاس اقتصاد نبود کار و کاسبیتون کساد بودا...

شاهین شاه پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ

IELTS نه ILETS بعد هم TOEFL نه TOFEL.مثل اینکه خودت اصلا پیش نرفتی ابجی.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ب.ظ

پس فقط اسم چولگی بد در رفته !

d.d سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ب.ظ

با اینکه خیلی وقته از تاریخ پستت گذشته اما سرعت عملت افرین داره.پیشنهاد من هم برای روز استاد (که البته گذشته و اون چیزی که من دیدم) یه ابر تیغ صورته.خوش باشی....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ق.ظ

http://www.blogsky.com/images/smileys/002.gif
http://www.blogsky.com/images/smileys/002.gif

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد