« خلقت ما از ازل یک خلقت ناجور بود / من که خود راضی به این خلقت نبودم، زور بود »

میرزاده عشقی
وصلت ما از ازل یک وصلت ناجور بود(طنز)

وصلت ما از ازل یک وصلت ناجور بود

من که خود راضی به این وصلت نبودم زور بود

درس و دانشگاه بالکل بی بخارم کرده بود

بس که بودم سر به زیر و در غذا کافور بود

رخت دامادی پدر با زور کرد اندر تنم

گفت باید زن بگیری تو و این دستور بود

چند باری خواستگاری رفته بودم بد نبود

میوه می خوردیم و کلا سور و ساتم جور بود

این یکی گیسو کمند و آن یکی بینی بلند!

این یکی چشم آبی و آن دیگری مو بور بود

سومی هم دو برادر داشت هر جفتش خفن

اولی خرفهم بود و دومی خرزور بود

خانواده گرچه یک اصل مهم در زندگی است

انتخاب اولم باباش مرده شور بود

کیس خوبی بود شخصا، صورتا، فهما، فقط

هشتصد تا سکه مهر خانم مزبور بود

با خودم گفتم که کی داده ... گرفته، بی خیال

حیف از شانس بدم دامادشان مامور بود!

این غزل را توی زندان من سرودم، یک نفس

شاهدم ناصر سه کله یا کرم وافور بود...

زن اخ است و مایه درد و بلا با این وجود

می گرفتم یک زن دیگر اگر مقدور بود

نظرات 7 + ارسال نظر
ya3er شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ق.ظ

kheyli bahal booooooood

دانشجوی ۸۷ آمار اصفهان شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام
حالب بود
وبلاگتون خوبه
خسته نباشید

بچه های ۸۶ شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ http://amargiran86.blogfa.com

اپ کردیم
تشریف بیارید

..... یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ

ای دل ساده بکش درد که حقت این است

از زمانه بشنو دل سرد که حقت این است


دیدی آخر دم مردانه ات جز لاف نبود

بکش از مردم نامرد که حقت این است

محمد سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ

توانا بود هر که دانا بود....
ترشی نخورید ممنون از مطاب جالبتون

wickerboy چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ق.ظ

جواب به شاهین شاه:
شما یه تکه پا تشریف بیارید جزیره ما تا وضعیتمون را برات روشن کنیم.

شاهین شاه یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ

جواب به wickerboy:
IQ عزیزم
با توجه به نظر من در یک پست و جواب دادن شما در یک پست نا مربوط وضعیت شما بخوبی برای ما روشن گردید.لذا تشریف فرمایی خود را به خشکی شما لازم نمی بینم.
و من الله توفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد