تخلیه روحی می شویمزجد...

 

 

 

جدا که اسم با مسما(املاشو مطمئن نیستم) و خوبی واسه وبلاگ انتخاب کردم! 

جدا فلک زده تر از ما فکر نمی کنم بشه پیدا کرد! 

دیدید گفتم استادا لذت می برند از اینکه یه گله آدم عینه یه لشکر شکسته خورد دمه درشون وایسند! 

امروز استاد از همه جا بی خبر لعین اومده بود از ۴۸ تا آدم دربه در فقط ۲۰ تا را پاس کرده بود! فکر کن! وحشی! تازه با اون لشکر دربه در عینه یه دسته یاغی برخورد می کرد! 

اون یکی نفهم نشسته رو صندلیش با یه لبخند ملیح ذل می زنه به آدم و میگه اسمتون بنویسید حالا یه کاری می کنم! 

آخه مردکه.... مردکه...؟ چی بگم آخه؟ اینجا یه محیط فرهنگیه نمی شه چیزی گفت! تو اگه می خوای پاس کنی و یه فکری واسه ما بکنی. دیگه چه مرضیه چل ستونه آدمو بلرزونی! 

حالم دیگه از این گروه بهم می خوره!(البته گلاب به روتون!) 

اه! 

از هیچی شانس نداریم! 

نه از رشته نه از استاد نه از دوست(آخه حقه دوستم پاس شه من نه؟ تازه هی هم میگه خنگ! تازه دو برابره من هم نمره آورده! اگه اونم افتاده بود انقدر نمی سوختم که حالا دارم آتیش میگیرم. حیف که پهلوم نشسته نمی شه چیزی گفت وگرنه بعدا یک مقاله بلندو بالا راجع به این نفهمه پسته آشغاله روانیه خنگ می نویسم!)  

 



این عکس را از سارا دزدید!

بی کلامه!

اما خوب این شعرم میذارم پاش:

باید که زندگی کرد

 باید که عشق ورزید

زیرا که زنده ماندن

هر لحظه احتمالی ست!

واسه کلمه احتمالش نوشتمشا...

تموم شد تموم شد، امتحانم تموم شد!
دلتون آب، امتحانام تموم شد!



البته چه امتحانایی...

ماه!
رسما گند زدم!
به یاری پنج تن و ستاد مقام معظم رهبری، بسمه الله الرحمن الرحیم، مشروط می شویم!
آیا از خود می پرسید که چگونه بدین نتیجه بسی شگرف بدین زودی رسیده ام؟

آیا شما هم می خواهید زودتر بفهمید چه غلطی کرده اید؟

آیا شما هم دنبال راه چاره اید؟

با ما تماس بگیرید! به شما خواهیم گفت:

به آسانی و با کمک روش بخت و اقبال!!!



روش بخت و اقبال:
مواد لازم:
سکه نااریب (سالم) یک عدد!
دانشجوی بیکار(کسی که کاری ندارد)nعدد!)
روش:
دانشجویان بیکار به صورت دایره ای دوره دارنده سکه جمع شوند!
(باید توجه داشت که به (n-1)(n-2)!طریق می توان بر گرده این فرد ایستاد)
سپس دارنده سکه اسم درس مطبوع را از تک تک داوطلبین می پرسد، و سکه را بالا می اندازد!
اگر پس از فرود سکه، شیر آمد، آن درس  را پاس می کنید، و الا شما مشروط می شوید!
نکات:
اگر سکه بر سر کسی فرود آمد! آن فرد نمره اش از شما بهتر خواهد شد!
اگر سکه بر چانه کسی خورد، نمره شما پوزه طرف را می زند!
اگر به پایتان خورد، در صورتی که شیر ظاهر شود شما باید همچون یک پادو دنبال گرفتن نمریتان بدوید و مطمئنا پاس می شوید! و اگر خط، متاسفانه باید بگویم هر چقدر هم بدوید، بهبودی حاصل نمی شود!
خلاصه ما به کمک روش بالا متوجه شدیم، نیمی از درس ها را افتاده ایم!
البته بنده متوجه شدم که آنالیزم را هم که در ترم هایی آتی خواهم گرفت، پاس شدم!
اما یک نتیجه عجیبترش این بود که بعضی از دوستان ترم قبل ریاضی دو را افتاده اند! این یعنی آنکه اینان از دسته ای بوده اند که مورد لطف و مرحمت استاد قرار گرفته اند والا نمره پاسی را نگرفته اند!

میشه دوباره...


نگو با من حکایت گل و سبزه دیروز،

نگو با من شکایت دل از غصه امروز!

نگو با من که مثه خشکی یک شاخه شکستی

که تو از دنیا بریدی

حالا یه گوشه نشستی!

شکسته ها شکست بگذر،

نذار که بشکنی امروز!

گذشته ها گذشت بگذر،

گذشته هر چی بود دیروز!

بلند شو دلتو ز غم رها کن

منو تو شهر عشق بازم صدا کن!

بخون، با خوندنت شهر را تو پر کن!

همه بی خبرها رو تو خبر کن!

بدون که زندگی همین دو روزه،

نذار بیشتر از این دلت بسوزه!


شکسته ها شکست بگذر، نذار که بشکنی امروز!

گذشته ها گذشت بگذر،گذشته هر چی بود دیروز!


(هر کی متن بالا رو خوند یه جمله با "میشه دوباره..." بنویسه، متشکر میشم!)

کتیبه هایه تاریخی دانشگاه اصفهان دخمه علوم 1، سالن مطاعه!

امروز سه شنبه 88/10/15 وقتی تو کتابخونه داشتم واسه امتحان ریاضیم خر مینواختم، دیدم اثری از آثاره دوستان قدیم الایامه معدوم الحال آماری بر تن بیجان و پر دانش میز مطالعه نقش بسته! البته اونقدر ریزه میزه و کمرنگ بود که در کنار دیگر آثار مندرجه، مثه شماره تلفن هاو عجز و لابه هایه دوستان و غیره به چشم نمی اومد و اگه منم اون همه در بحر درس نبودم نمی فهمیدم!

متن مندرجه به قراره زیر بود:


این مویه سپید را فلکم رایگان نداد


آن را در این رشته آمار خریده ام!





به یاد اون عزیز فارغ التحصیل شده، الفاتحه معه صلوات!


(جالبیش اینجاست که نویسنده معدوم الحاله اثر رفته، اما اثرش هنوزم اونجاست! امیدوارم تونسته باشم در جاودانه موندن اون ناشناس کمک کنم. آمین!)