شعار ملی روزه آمار

خداوندا تو می دانی که آمار ماندن و خواندن، چه دشوار است!

چه زجری می کشد آن کس که آمار است و از حسرت سرشار است!



نظرات 2 + ارسال نظر
زرین قلم یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.emamhossein.blogsky.com

السلام علی الحسین


سلام آماری
دانشجو که بودم سال اوّل بد نبود جزء نمره یک ها بودم
کم کم که به آنالیز و ریاضی برای آمار رسیدیم یه کم وضع خراب شد ـ وقتی رفتیم سراغ آمار ریاضی(1) و (2) روزگار بد ناجور می زد ـ گذشت ، سخت گذشت به فرآیند های تصادفی و اون آخرها به پیوسته و گسسته ....... ـ بالاخره تموم شد چندسالی هست
موفق باشی آماری
راستی فکر کنم 2،3 هفته دیگه به امتحان های ترم می رسی ـ خدا به دادت برسه
التماس دعا

ما از همون ترم یک به این نتیجه رسیدیم عزیز من.

ش|ه سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام علیک
بپا به وبلاگ معتاد نشی !
ضمناً هر کاری سختی خودشو داره و ماها از پس این کارای سخت برمیایم . اما این غرغرها شنیدنیه !

شکلک نداره اینجا ؟؟؟؟؟(پنچر شدم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد