تخلیه روحی می شویمزجد...

 

 

 

جدا که اسم با مسما(املاشو مطمئن نیستم) و خوبی واسه وبلاگ انتخاب کردم! 

جدا فلک زده تر از ما فکر نمی کنم بشه پیدا کرد! 

دیدید گفتم استادا لذت می برند از اینکه یه گله آدم عینه یه لشکر شکسته خورد دمه درشون وایسند! 

امروز استاد از همه جا بی خبر لعین اومده بود از ۴۸ تا آدم دربه در فقط ۲۰ تا را پاس کرده بود! فکر کن! وحشی! تازه با اون لشکر دربه در عینه یه دسته یاغی برخورد می کرد! 

اون یکی نفهم نشسته رو صندلیش با یه لبخند ملیح ذل می زنه به آدم و میگه اسمتون بنویسید حالا یه کاری می کنم! 

آخه مردکه.... مردکه...؟ چی بگم آخه؟ اینجا یه محیط فرهنگیه نمی شه چیزی گفت! تو اگه می خوای پاس کنی و یه فکری واسه ما بکنی. دیگه چه مرضیه چل ستونه آدمو بلرزونی! 

حالم دیگه از این گروه بهم می خوره!(البته گلاب به روتون!) 

اه! 

از هیچی شانس نداریم! 

نه از رشته نه از استاد نه از دوست(آخه حقه دوستم پاس شه من نه؟ تازه هی هم میگه خنگ! تازه دو برابره من هم نمره آورده! اگه اونم افتاده بود انقدر نمی سوختم که حالا دارم آتیش میگیرم. حیف که پهلوم نشسته نمی شه چیزی گفت وگرنه بعدا یک مقاله بلندو بالا راجع به این نفهمه پسته آشغاله روانیه خنگ می نویسم!)  

 

نظرات 6 + ارسال نظر
Exis Supporter سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ http://m8spy.com/?p=8

نرم افزار ارسال نظر تبلیغاتی به وبلاگ های فارسی (بلاگفا ، پرشین بلاگ ، میهن بلاگ ، بلاگ اسکای) آماده فروش می باشد . - این نرم افزار برای مدیران سایت ها ، وبلاگ ها ، صاحبان فروشگاه های اینترنتی ، بازار یابان و .. در راستای بالابردن کارایی و تبلیغات گسترده در بین وبلاگ های فارسی قابل استفاده خواهد بود . - برای دریافت اطلاعات دقیق تر و دریافت ویدئو نمایشی ، به لینک مربوطه مراجعه فرمایید

شفیعی مطهر پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ق.ظ http://webaran.blogsky.com

با سلام و سپاس
دنیا رو با هر نگاهی که بنگری همان گونه است....
پس زیبا بنگر .

ممنون اما نگاهمون براساس رفتارایه سایرین شکل میگیره!

دریای ابی جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ب.ظ http://darddelhayman.blogsky.com

آخ که حرف دل منو زدی مهتاب جون!

واقعا چرا بعضی از این اساتید نامحترم آدمو اینقدر اذیت میکنند؟

چون دکترا دارند! منو شمایه دانشجو تا در اون حد برسیم نمی فهمیمشون!

الف.و دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ق.ظ http://gerdane.blogsky.com

سلام. میبینم که افتادی !!! این افتادنا حال میده !!!
ولی اعصاب خوردیه خودش رو داره... یکی دو سال بعد با افتخار به همه میگی که این درس رو افتادم.
مثل من که یکی از افتخاراتم افتادن ۵ واحد توی لیسانسه !!!

شما که سمته پیش کسوتی داریند!
اما بنده تا حالا بیش از این حرفا افتادم!

همون یکی پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ق.ظ

ز کوشش به هر چیز خواهی توانی رسی
به هر چیز خواهی ز کوشش توانی رسی

wickerboy دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ق.ظ

حر فت را قبول دارم.من ریاضی یکم را ۸ گرفتم بعد از التماس به یه زن (حالا اون مهم نیست)که ۲ نمره به من بده.به من گفت خجالت بکش مگه اینجا مغازست.عقده ای. میخواستم بگم شرف یه سوفر نه مغازه دار ها یه سوفر بعض توئه.حیف که آدم ما خوذ به حیا و بی زبونی هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد