از زبونه فلک زده ی ۲

سلام دوستان 

من مهتاب نیستما... 

من همون مسافرم(آذین) که یه یادداشت کوچولو اون پایین دارم...آره همون...همون که نمرم ۲ برابره مهتاب شده...آ باریکلا...همون... 

عرضم به خدمتتون که....که...(لطفا اگه اصفهانی هستید پشت سر هم نخونید) 

این روزا هر کی از ننش قهر کرده یه وبلاگ باز کرده...اصلا و ابدا قصد توهین به هیچ کدوم از وبلاگ نویسان پر شوره کشورمون ندارم...به جونی شوما... 

می خوام بگم روزی که مهتاب اومد بهمون گفت وبلاگ باز کردم راهرو دانشکده از خنده ی منو ۲ تا از بچه های دیگه منفجر شد طوری که  ۴تا استادا هم زمان از تو کلاسا پریدن بیرون...(به جون مهتاب ریز خندیدیم) 

خلاصه...یه روز پا کامپیوتر بودم گفتم برم ببینم این مهتابه(مهتاب خانوم شما)چیکار کرده...تا سایت باز شد و  دانشجویه فلک زدرو دیدم با خودم گفتم وا... چه بی مزه...تازه روزه بدش که دیدمش ازش غلط املایی گرفتم...اصلا و ابدا از رو حسادت نبود به جونی مهتاب... 

تا اینکه همین ۲ ۳ روز پیش بود یه سری زدم(اصلا و ابدا بعد از اون روز سر نزدم می خواین قسم می خورما) دیدم ههههههوووووو....وووووووههههههههه چقده یادداشت گذاشتههههه چقده براش نظر میزارننننن...ااااااااااااااااااااا ...چه باحالهههه.... 

اینکه ما با سری فرو افتاده به پیش  مهتاب خانومی گل رفتیم گفتیم نظری به زیر پا بیفکندذجلق 

و مهتاب خانوم هم افکندندذجتقل... و ما آمدیم جزوی آدمای پُر... 

(راستی اون یادداشت پاینیه ماله من نیست ماله مهتابه ولی ایدش از من بود عکس اینا از اون ) 

 

 

مهتابی دست به نوشته ها من گذاشتی نذاشتیاااااااااااا.....


نظرات 8 + ارسال نظر
پائیز پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ق.ظ http://www.paiz.ir

نه انگار واقعا" هر کی قهر میکنه یه وبلاگ میزنه... ((=

واقعا نمی دونم چرا
ولی من استثنا ام چون با ننم قهر نیستم

ali mahrooz پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ق.ظ http://www.byrapid@gmail.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی خوب وقشنگی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مور فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش. منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا اپلود ؟ ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

سلام خوبم خوبی؟
بابا یه کلام بگو بیا تبلیغ کن چرا اینقدر هندونه زیر بغل آدم میزاری؟
مرسی از نظرت
چشم میایم خدمتتون

سید محمد رضا پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

این یک کتاب موبایل ادعیه و زیارت نامه های ائمه صلوات الله علیه هست که با همکاری یکی از دوستان و مقداری هم کار این حقیر به ثمر نشسته ،نام کتاب راز و نیاز.
برنامه جاوا و در بیشتر گوشی های همراه قابل استفاده هست.

حجم 433 کیلوبایت
لینک دانلود:
http://www.4shared.com/file/202886768/c90a36fe/Raz_o_Niaz.html


التماس دعا.

امین پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ب.ظ http://aminsims.blogsky.com

این روزا چقدر وبلاگای زندگی نامه و دردودلو این چیزا زیاد شده
هر جا میرم میبینم
جالبه ها
برای خودشون کلی طرفدار دارن...

بابا من کجا درد و دل کردم
می خواستم لج در بیارم...یعنی در نیاوردم؟
شمام بنویس حال میده...احساس می کنی خالی شدی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:21 ب.ظ http://dabestan.blogsky.com

خوندم ولی نظری ندارم
کلن البته چیز خاصی هم نبود که بشه نظر خاصی براش گذاشت :))
می بینم که دخترا از لحاظ زبان محاوره ای به اندازه پسرا پیشرفت کردند ...
خوبه حالا کم نیارید ...
ولی میبینم که جو دانشجویی شادی دارید
قدرشو بدونید
بخندید حالشو ببرید و ببرند ... :)

اتفاقا جو دانشجویی مفتضحی داریم...
یه ۴ نفریم که هنوز امید داریم...خوشیم خلاصه...
ممنون از نظر نذاشتت

بهنوش پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:15 ب.ظ http://hasratedidar.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری ممنون که بهم سر زدی هر جای این دنیا هستی موفق باشی

سلام
مرسی از نظرت

wickerboy دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام.مگه از حرفاتون بشه شما را شناخت وگر نه به قیافت با موهای فرفریت نمی خوره زبون داشته باشی.گر چه از بی زبونیه ما پسراست که....که....(اصفهانی نیستی!می دونم)شما ها زبونتون رو نمی شه.از طرف یه بی زبون

شما؟

wickerboy شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ب.ظ

با این جو به قول خودت مفتضحی که داریم بهتره معرفی نکنم.اون هم فقط یه نظر بود!!!
خوش بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد